תביעות עסק

קרה לכם אירוע בעסק?

קרה לכם מקרה ביטוח, אנו כאן לשרותכם. בראשונה אנו מקווים שאין פגיעות בגוף ובנפש וגם אם חס וחלילה כן, נטפל גם בזה.
אנחנו באנקור חושבים עליכם על מנת שברגע האמת, בזמן בו אתם באמת נזקקים לנו תוכלו להיות איתנו בקשר וללא תהליכים מורכבים ומסורבלים נוכל לטפל בתביעה. לצורך פתיחת תביעה כל שעליכם לעשות הוא להתקשר לטלפון 8239* לעדכן אותנו על התביעה ולפעול בהתאם להנחיות.

שלבי הגשת התביעה

תיעוד כל הנזק שנגרם לציוד, ריהוט, מבנה, וכדומה בצילומים ווידאו

קבלת הערכת נזק מקצועית מחברת הערכה מוכרת

הגשת דו"ח מפורט לחברת הביטוח יחד עם הצילומים והערכות הנזק

תיאום פגישה עם שמאי הביטוח להערכת הנזק

קבלת אישור לתיקונים ושיפוצים מהביטוח בהתאם לפוליסה, כולל החזר כספי

שלבי הגשת התביעה

תיעוד הפגיעה או הנזק שנגרם ללקוח עקב שימוש במוצר

איסוף פרטי האירוע ודיווח לחברת הביטוח

קבלת ייעוץ משפטי להגנה על העסק במידת הצורך

הגשת תביעה רשמית לחברת הביטוח על פי פרטי האירוע

מעקב אחר החלטת הביטוח והערכת הפיצוי האפשרי ללקוח

Bird

רוצים ליצור איתנו קשר?

מוזמנים לפנות אלינו בדרך שנחה לכם

מוקד השירות

8239* ימים א’-ה’ בין השעות 8:00-18:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 8:00-12:00.

פניה בווטסאפ

077-8013222

פנייה במייל

service@nkr.co.il
Bird